Britská modelka by měla ve vůbec první globální reklamní kampani tohoto druhu poukázat na samoopalovací mléka a mléka na opalování St. Tropez. Cílem této kampaně je svést dohromady ženy z celého světa a povzbuzovat je, aby na sociální síti Twitter sdílely své zkušenosti s produkty známé značky. Kate (39) se v reklamní kampani objeví nahá a na jiné fotce pak v zářících bílých plavkách s perfektním opálením. Blond kráska o kampani řekla: „Jsem tak nadšená, že mohu spolupracovat se St. Tropez. Používám jejich produkty odjakživa a opravdu této značce důvěřuji. Cítím se jistější, když používám přípravky na opalování St. Tropez.“
Michelle Feeney, generální ředitelka PZ Beauty CUSSONS, který vlastní St.Tropez, je nadšená účastí supermodelky v kampani a doufá, že její sláva pomůže zvýšit povědomí o nutnosti pečovat o pokožku během opalování. „Jsme naprosto nadšeni, že se
Kate Moss rozhodla s námi spolupracovat na naší nové kampani. Potvrzuje nám to kvalitu našich výrobků,“ řekla. „Kate ztělesňuje přirozený přístup k samoopalování a je dlouhodobým fanouškem naší značky. St. Tropez je nyní v 18 zemích a ženy z Ria stejně jako z LA u nás hledají výhody bezpečného opalování. Kate je módní ikona a je pro nás důležitá. Rostoucí počet kosmetických kampaní, v nichž účinkuje z ní dělá kosmetickou ikonu a vzbuzuje důvěru žen všech věkových skupin na celém světě. Nejenže je krásná, ale má úžasnou důvěru v St.Tropez.“